Isnin, 6 Februari 2012

saya ada dalam hati awak

terase sangat dihargai bile ade gak org sayang aku sampai mcm nii , 
diaaaa , sgt caring , sgt manje , sporting !!! and so on . 
tak payah bby nak cite panjang lebar pasal biy yek kat sini , bby sayang biy banyak-2 pun daa cukop biy kene tahu , hee ^^,
aku tak boleh takde kau even sekejap .
aku hargai sgt kehadiran kau yang betol-2 sempurnakan hidup aku .
dua hari lepas , declare for 4 month kita kan ?
kau bg aku van houten , tapi bukan sebab declare , tapi sebab aku merajuk !! brr =='
lagi pasal kau yang aku suke ,
kau tak henti-2 buat aku happy , gelak , senyum .
aku sayang kau sgt-2 gemok !
aku tak tahu mcm mane kalau kau takde 
aku harapkan kau sgt-2 sayang .
aku selalu ade dalam hati kau .
jangan risau tentang aku , sebab aku takan behenti rindu kau .
aku akan selalu doa yang terbaik untuk kau , yang terbaik untuk kita .


*ingat senang ke mak aku nak suke pakwe aku ! haa , nii da suke , kau kene jage aku bebaik tau ? 

Profile Picture 
rindu sangat time nii , hee ^^, rindu sgt nak jalan-2 gn awak gemok ! 

MUHAMAD MUZZUDDIN BIN HASAN  <3